Wymiana całego urządzenia - Apple iPhone 12 (IP12)

Kiedy możliwa jest wymiana iPhone 12?

Odpłatna wymiana całego uszkodzonego urządzenia w Apple iPhone 12 jest możliwa w przypadku np. problemów z zasięgiem GSM / WIFI / BT, uszkodzoną obudową, uszkodzonym aparatem głównym lub przednim, problemami związanymi z ładowaniem lub gdy urządzenie miało kontakt z cieczą i nie działa kilka funkcji lub nie uruchamia się.

Warunkiem koniecznym wymiany Apple iPhone 12 jest to aby dostarczony sprzęt był kompletny i nie były dokonywane w nim żadne próby naprawy przez nieautoryzowany serwis.

Średni czas naprawy iPhone 12 to 48 - 72h.

W ramach odpłatnej wymiany urządzenia Apple iPhone 12 otrzymujesz:

  • oryginalne urządzenie wolne od wad
  • gwarancję na okres 3 miesięcy
  • pomoc przy zachowaniu danych

Wymiana urządzenia Apple iPhone 12 jest możliwa gdy:

  • urządzenie posiada uszkodzoną obudowę, wyświetlacz itp.
  • urządzenie zostało zalane cieczą
  • urządzenie nie uruchamia się
  • urządzenie nie ładuje się prawidłowo
  • urządzenie ma problemy z połączeniem GSM 3G LTE
  • urządzenie ma problemy z komunikacją WIFI lub BT
  • urządzenie nie wykonuje prawidłowo zdjęć

Wymiana urządzenia Apple iPhone 12 jest niemożliwa gdy:

  • urządzenie posiada aktywną blokadę FMD
  • urządzenie jest niekompletne (np. brak wyświetlacza, brak przycisku home, brak baterii)
  • urządzenie posiada nieoryginalne części (np. obudowa)
  • urządzenie ma nieczytelny numer seryjny
  • urządzenie ma znacznie uszkodzoną płytę główną (np. złamana)
Orientacyjny koszt naprawy: 2669 zł brutto
Co mówią o nas Klienci?
4,5 100 opinii
Nasi Klienci
Serwis w Krakowie
mail:
W&K Autoryzowane Centrum Serwisowe

Dzięki posiadanym autoryzacjom wiodących światowych producentów sprzętu telekomunikacyjnego i komputerowego Samsung, Apple, Maxcom oferujemy bogaty pakiet usług gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

Nasza oferta skierowane jest do szerokiego spektrum odbiorców. Obsługujemy klientów indywidualnych, średnie i duże przedsiębiorstwa komercyjne, wśród naszych klientów znajdują się też duże podmioty publiczne. Osiągnięcie wysokiego poziomu satysfakcji klienta to nasz nadrzędny cel. Dążymy do budowania dobrych relacji z klientami przez dostarczenie usługi o najwyższej jakości, korzystnej cenie i zgodniej z oczekiwaniami.