Wymiana wyświetlacza - Samsung Galaxy S10 (G973F)

Wymiana wyświetlacza Galaxy S10

Odpłatna wymiana wyświetlacza w urządzeniu Samsung Galaxy S10 jest możliwa w przypadku gdy urządzenie ma problemy z wyświetlaniem obrazu lub gdy jest on zniekształcony albo całkowicie nie widoczny. Wymiana jest również możliwa w przypadku gdy jest zbita szybka lub gdy panel dotykowy źle reaguje lub w cale nie reaguje na dotyk.

Warunkiem koniecznym wymiany kompletnego modułu wyświetlacza jest to aby pozostałe funkcje urządzenia działały prawidłowo oraz obudowa nie nosiła śladów wyraźnych uszkodzeń - wygięć, wgnieceń itp.

W ramach odpłatnej wymiany modułu wyświetlacza w urządzeniu Samsung Galaxy S10 otrzymujesz:

  • zupełnie nową oryginalną oryginalną część wraz z profesjonalnym montażem
  • gwarancję na okres 3 miesięcy

Wymiana kompletnego modułu wyświetlacza w Samsung Galaxy S10 jest możliwa gdy:

  • panel dotykowy nie funkcjonuje prawidłowo
  • panel dotykowy jest mechanicznie uszkodzony np. rozbity, pęknięty
  • wyświetlacz nie wyświetla obrazu lub jest on nieczytelny lub zniekształcony

Wymiana wyświetlacza w Samsung Galaxy S10 nie jest możliwa gdy:

  • urządzenie ma znacznie uszkodzoną obudowę co uniemożliwi prawidłowy montaż
  • urządzenie nosi ślady zalania lub zawilgocenia
  • urządzenie nie uruchamia się lub działa nieprawidłowo
  • urządzenie posiada aktywną blokadę iCloud
  • urządzenie posiada nieoryginalne części
  • urządzenie ma uszkodzoną baterię - „spuchnięta” co uniemożliwi montaż
Orientacyjny koszt naprawy: 8888 zł brutto
Co mówią o nas Klienci?
4,5 100 opinii
Nasi Klienci
Serwis w Krakowie
mail:
W&K Autoryzowane Centrum Serwisowe

Dzięki posiadanym autoryzacjom wiodących światowych producentów sprzętu telekomunikacyjnego i komputerowego Samsung, Apple, Maxcom oferujemy bogaty pakiet usług gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

Nasza oferta skierowane jest do szerokiego spektrum odbiorców. Obsługujemy klientów indywidualnych, średnie i duże przedsiębiorstwa komercyjne, wśród naszych klientów znajdują się też duże podmioty publiczne. Osiągnięcie wysokiego poziomu satysfakcji klienta to nasz nadrzędny cel. Dążymy do budowania dobrych relacji z klientami przez dostarczenie usługi o najwyższej jakości, korzystnej cenie i zgodniej z oczekiwaniami.